חשבתם להגיש תביעה כנגד אבי דוביצקי? תחשבו פעמיים

חשבתם לתבוע את אבי דוביצקי? תהיו מוכנים להפסיד ולהתפרסם, והכל באישור בית המשפט.

ראשית, כל תביעה שתוגש לבית המשפט בישראל יזכה לתשובה. עו”ד תומר ישראל מייצג את אבי ואת צוות נתפסו על חם בחינם.

לאבי דוביצקי יש אישור רפואי המאפשר לו להעיד בוידיאו כך שהוא לא צריך להגיע לישראל. תובעים שהתנגדו להליך של עדות בוידיאו בטענות הזויות חוייבו באלפי שקלים הוצאות משפט. 

אבי דוביצקי דואג לשמור את כל השיחות שנוהלו עם חשודים בדרך שניתן לאמת שמדובר בתוכן אמיתי ולא ‘מזויף’ ובכל מקרה שהמשטרה מעורבת תיק המשטרה מגיע לעיני בית המשפט. כיום יש רק עו”ד אחד שמוכן לייצג עבריינים שהטרידו מינית ילדים ברשת והגיעו לביתם. אותו עורך דין (נקרא לו ג’ – הוא מגיע לבית משפט בנעלי בית) ולא מספר ללקוחותיו הפוטנציאלים שהוא הפסיד בכל התביעות האחרונות שהוא הגיש, הגדול ביניהם הוא תביעה ע”ס 1,000,000 ש”ח (לקריאת פסק הדין לחצו כאן) תיק בימ”ש 42937/11/17 (ניב אביטל נ’ אסתר חזן). השופט הבין שהתובע שקרן וקבע זאת בפסק הדין. ניב אביטל הגיש ערעור וזו נדחתה והוא חויב שוב בהוצאות משפט.  

מלבד ההפסד ניב אביטל השקיע עשרות אלפי שקלים באגרות בית משפט, ו שכ”ט עורך דין, והגברת שהוא תבע הקימה אתר אינטרנטי ושם פירסמה באופן חוקי את פסק הדין ואת החומרים מתיק בית המשפט.  אותו תובע זכה לתהילה שלא לקח בחשבון כאשר היה שפן ניסיון להליך משפטי  שכשל ועורך דינו גרם לו לנזק בלתי הפיך שרודף אותו עד היום.

החיובים כנגד אבי דוביצקי בישראל אינם תקפים בארה”ב. החוק האמריקאי מעמיד סטנדרטים גבוהיים בהרבה לקבל פיצוי בשל חוק לשון הרע, ובפרט כאשר יש ראיות המאשרים שמדובר באמת.

איש לא ראה שקל אחד מפסקי הדין שהתקבלו בסכומים מופרכים בהעדר הגנה. עורך הדין “שזכה” לא יספר שהשנה הפסיד בתביעה נוספת של 100,000 ש”ח שנידון לגופו של עניין, הוא והתובע קיפלו את הזנב בין הרגליים כבר בדיון הראשון והלכו הביתה בבושת פנים מול השופט אודי האקר. אין פסק דין אחד שמאשר את הטענות המופרכות של עו”ד ג’, נהפוך הוא, עו”ד ג’ חזר בו מכל הטענות שהעלה ביחד עם הלקוח שלו. ללקוח פוטנציאלי הוא יסבר מה שהם ירצו לשמוע. חשוב שתדעו את האמת. לדעתו של אבי דוביצקי הרצון העז להכפיש אותו נובע מבעיות אישיות שנולדו לאחר שאביו של אותו עורך דין ריצה עונש מאסר של מספר שנים בכלא ונקנס במיליוני שקלים כאשר היה ילד. כנראה שאבא הולך לכלא זה משאיר צלקות. כאמור, לכל הדבר יש סיבה וזו דעתו האישית של אבי דוביצקי. כיום שנתפסו על חם עובדת בשיטה שונה, ולאחר ההפסדים הצורבים, עורך הדין לא זוכה ללקוחות חדשים ופרנסתו נפגעה קשות. לכתבה באתר Y-net על האבא שהורשע וישב בכלא.

אבי דוביצקי מבטיח שתובעים שמפסידים בתביעות יזכו לפרסום כפי שנהגה הגברת חזן לעשות במקרה של ניב אביטל.

 

אבי דוביצקי - מלכודת לפרקליט אסף דוק
אבי דוביצקי - מלכודת לפרקליט אסף דוק

הפסד נוסף לעו"ד גיא צברי אשר יצג עובד של שני הרשקו

בימש בישראל שוב דחה תביעת לשון הרע של עו”ד גיא צברי